Saturday, April 26, 2014

Keahlian Shaklee

Alhamdulillah...

Syukur sangat hari ini ada yang ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee bersama keluarga Empayar Inspirasi FAR. Semakin hari InsyaAllah semakin berkembang Empayar Inspirasi FAR ni. Setakat ini ramai pengedar di bawah Empayar Inspirasi FAR telahpun bertebaran (hah ko amik ayatnya) di serata Semenanjung Malaysia. Di Johor Bahru, Muar, Melaka, Negeri Sembilan, Puchong, Perak, Penang serta Sungai Petani. So kalo korg berada di sekitar kawasan yang dinyatakan dan ingin mendapatkan produk Shaklee secara COD (Cash On Delivery), bolehlah roger Iza untuk dapatkan contact no mereka ye. InsyaAllah bila berkesempatan nanti Iza buat 1 post dedicated for my Empayar n susur galur k.

Ok, back to the track. Arini Iza nak story sikit ape yang bestnya jadi ahli Shaklee ni? Kenapa Shaklee?

1st of all, yuran keahliannya hanya serendah RM65 sahaja!!! So dengan modal serendah itu pastinya korg tidak perlu buat pinjaman kewangan pon! Keahlian pula adalah seumur hidup dan tiada yuran tahunan.

Kelebihan Mendaftar Pengedar Shaklee

> Boleh membeli produk pada harga ahli (penjimatan sehingga 25%).
Harga ahli hanya untuk AHLI SAHAJA dan pembelian melalui penaja korg atau terus melalui Shaklee SAHAJA layak mendapat HARGA AHLI.

> Jana pendapatan sambil mendapat kesihatan yg baik seisi keluarga.
Korang beli supplement untuk kesihatan seisi keluarga dalam masa yang sama menjana pendapatan sampingan. Wow, best kan?

> Boleh mengumpul point dan ianya akan ditukarkan kepada bonus tunai setiap bulan.
Dengan minimum 150uv setiap bulan, korang dah layak dapat bonus! Lagi banyak korg kumpul uv makin banyaklah bonus korg. Korg nak 3 angka, 4 angka, 5 angka atau lebih pon boleh. Korang tentukan sendiri nak bonus berapa banyak. Korg usaha Korg dapat!

> Sebarang pesanan dari pelanggan anda boleh terus key in melalui sistem online & ianya akan dihantar terus ke alamat pelanggan.
Hah, ni part yg paling Iza suka. Shopping Shaklee 24jam as long as korg de internet n ada duit nak shopping..ngeh3...lagi best bila shopping sebelum 12 tengahari (kadang2 paling lewat kul4 petang) barang akan sampai esoknya! Paling lewat pon 4-5 hari bekerja. Kecuali musim perayaan or bila Shaklee ada shutdown untuk stock take.

> Tawaran 3 C dari SHAKLEE
Apa itu 3 C?
    1) CASH (bonus & incentive)
    2) CAR (insentif kereta)
    3) CONVENTION (percutian antarabangsa bertaraf lima bintang serta peluang mengerjakan umrah untuk Muslim)

> Flexible time & place
Bisness yg sangat sesuai untuk mereka yg pemalu & sibuk berkerja serta mempunyai anak2 kecil juga. Berniaga dari rumah atau di mana sahaja, pada BILA-BILA MASA!


Ok, kenapa pula korg kena pilih Empayar Inspirasi FAR? Kelebihan mendaftar ahli Shaklee dengan Empayar Inspirasi FAR adalah :-

- Access ke dalam group FB tertutup & Whatsapp Group khas untuk ahli sahaja
- Anda akan didedahkan dengan marketing online, marketing plan, tips berjaya dalam bisness shaklee, pengetahuan tentang produk serta banyak lagi.
- Kami dari susur galur yang kukuh dan penuh dengan kasih sayang seperti sebuah keluarga.
- Kelas secara online & offline. Dibenarkan membawa anak-anak bersama, incik somi pon kalo berminat ley join.
____________________________________________________

Okla, kalo korg rasa xcukup penerangan yg Iza bagi tu n nak lebih lagi, bolehla PM Iza di sini untuk info lanjut https://www.facebook.com/messages/ImpianIman

atau hubungi


SMS/Whatsapp : 019-7911341 / 012-2971341

#SihatBersamaShaklee
#BerjayaBersamaShaklee
#ImInLoveWithShaklee

0 comments:

Post a Comment