Wednesday, May 14, 2014

Vita-E complex™


Vita-E complex™ mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.

Setiap kapsul gel lembut memberikan:
• 400IU vitamin E dan 10mcg selenium semulajadi.
• Membantu dalam memelihara kesihatan baik.

Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.

Manfaat Utama :-
ü  Melindungi jantung.
ü  Mempertingkatkan kemampuan REPRODUKTIF. – Para lelaki yang mengambil  600IU – 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka!



ü  Anti-Penuaan.
ü  Anti-Oksidan yang kuat.
ü  Kelastrian Tenaga.
ü  Memperbaiki Arthritis.
ü  Menghalang Keguguran Kandungan. – Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom pra-haid dan sindrom menopaus seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin / keguguran.
ü  Memperbaiki Parut – Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

Nota : Pakar Nutrisi mencadangkan pengambilan ACE [beta carotene, Vitamin C dan E] bersama-sama untuk menggandakan kesan anti-oksidasi dalam melawan radikal bebas.


Adakah Anda Mengambil Vitamin E dengan cukup?
Untuk sel-sel sihat melawan radikal bebas anda memerlukan sekurang-kurangnya 400IU vitamin E, maka seseorang itu perlu mengambil makanan berikut :-
  • ·        1kg biji gandum
  • ·        500ml minyak safflower
  • ·        8kg bayam
  • ·        500g badam

Wah, banyak bukan?? Jangan bimbang, dengan Vita E Complex Shaklee anda hanya perlu makan 1 kapsul sehari sahaja bagi menggantikan makanan-makanan tersebut!


Kandungan : 120 kapsul
Harga : RM149.00
Status : Available

0 comments:

Post a Comment