Monday, May 12, 2014

Nutriferon





Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima

Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima.

Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan
Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

Nutriferon® mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.

Manfaat Utama :

>  Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari. - Pengambilan secara konsisten dapat mempertingkatkan daya tahan tubuh bila mana keseluruhan sistem imun tubuh diransang dan dipertingkatkan dengan Interferon semulajadi ini.

> Melawan Kanser dan Tumor. - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang meransang dan mengaktifkan immunoglobulin  melawan sel-sel  tumor dan kanser. Selain dari itu, ia mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

> Melindungi Daripada Influenza. - Ia mengimbangi respon alergi persekitaran dan pencemaran udara.

> Meringankan stress dan kelesuan. 

> Melambatkan penuaan.

> Mengurangkan Infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C. - Keberkesanan Nutriferon (R) dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan sepertikembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit Hepatitis B & C.

> Mempertingkatkan Menopous. - Masalah-masalah kesihatan akibat Menopous akan lebih baik.

> Mempertingkatkan PMS. - Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan semasa haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 Pembelian Nutriferon
KLIK GAMBAR UNTUK PEMBELIAN!


Kandungan : 30 peket x 1.2g
Harga : RM181.25
Status : Available

0 comments:

Post a Comment