Wednesday, July 16, 2014

Jom Beli Shaklee Dari Inspirasi FAR Sambil Membantu Saudara Di Gaza, Palestin!

KLIK GAMBAR UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE!

Salam Sejahtera semua...

Pray For Gaza!!!

Allahuakhbar..tersentap hati dan jiwa melihat wajah kanak2 di Palestin..wajah comel mereka amat comel namun di kesayupan anak mata mereka terukir beribu rasa dan beban teramat sangat..

Maaf, Iza xsanggup nak kongsi wajah2 ahli syurga itu di sini kerana terlalu sayu..namum kalian boleh search di Google pasti bertebaran wajah2 anak2 itu.. hampir menitis air mata bila hati terdetik "Kalau wajah itu adalah anakku......." Speechless....

Dengan rasa rendah hati, Iza ingin memberi sedikit sumbangan kepada mereka melalui penjualan produk Shaklee..Mulai hari ini : 16 Julai 2014, semua pembelian produk Shaklee melalui Iza di link di atas (Sila Klik Gambar), Iza akan sumbangkan RM10 per item yang korang beli..

Caranya mudah sahaja :-

1) Klik gambar di atas.

2) Anda akan diminta untuk Polisi Pembelian Pelanggan. Setelah klik 'Agree', klik pada butang 'Next'

3) Shopping Cart akan dipaparkan dan anda boleh mula berbelanja! Anda juga boleh mengubah jumlah dan item yang ingin anda beli. (Pastikan anda semak betul2 apa item yang anda beli dan kuantiti yang anda ingin beli yer..)

4) Sila klik 'Update' setelah membuat perubahan kuantiti. Setelah puas berbelanja bolehlah anda klik 'Checkout'.

5) Anda akan diminta mengisi malumat untuk dihubungi dan butir pengeposan. Klik 'Contimue' untuk mengesahkan maklumat yang diisi.

6) Pengesahan maklumat pembelian akan dipaparkan. Semak dan klik 'Proceed for Payment' untuk pembayaran.

7) Anda akan diminta melengkapkan maklumat Kad Kredit/Kad Debit. Klik 'Confirm Payment' untuk proses pembayaran.

8) Tempahan akan diproses dan setelah transaksi berjaya, resit pembelian akan dipaparkan. Klik 'Print Order' untuk tujuan bukti pembelian. Resit pembelian juga akan diemelkan kepada anda mengikut alamat emel yang anda beri di langkah 5 di atas.

SIAP!



So, selamat berbelanja dan InsyaAllah Iza akan salurkan seperti yang dijanjikan. Sama-sama kita mendapat saham, InsyaAllah..


**DISCLAIMER : Sumbangan yang akan disalurkan bagi projek ini tiada kaitan dengan mana-mana pihak. Ia adalah sumbangan inisiatif pemilik blog ini sahaja.



0 comments:

Post a Comment